سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست و شعر زیبایی برای محسن چاووشی

 دوستان خوبم سلام ،

امروز می خوام سخن دوست و شروع این بلاگ رو با تک ستاره درخشان موسیقی پاپ ایزان محسن چاووشی شروع کنم .شعری از دوست هنرمند وعزیز:آقای سیِّد مهیارهِزاوه  رو تقدیم می کنم به همه هواداران ودوستداران میلیونی در داخل وچه در خارج از ایران پهناور ما...

 

سخن دوست 

 

محسنم صبرم تمومه عمر من بی توحرومه

چشم من چشاتو میخواد گوش ِمن صداتومیخواد

توی آواز غزل خون چشم من یه کاسۀ خون

توی این گوشای سنگین تو با خوندن فلسطین

اشکارو جاری میکردی با دلا بازی میکردی

اولش فکر نمیکردم که صدات با تن سردم

بگیره ازش دل ُجون تو با خوندن غزل خون

توصدات یه جوردرمونه واسه عاشقا میخونه

مادرم باید بدونه که مهیاربا تومی مونه

تو واسم سنگ صبوری تو با این تنگ بلوری

به خدا دلمو بردی دست تنهایی سپردی

بی توخونمون چه سرده توصدات بامن چه کرده

ای رود مهربون با عشق فقط بخون

عشق دو حرفی رو کفتر چاهی رو

قصه ها ی عاشقونت اون صدای بی بهونت

دلمو ازم گرفته توگوشم یه چیزی گفته

گل یاس مهربونم اسمتو بازم می خونم

می خونم ازدلُ از جون می مونم پای نگاتون

 

                                      سیِّد مهیارهِزاوه 

بزودی

.::با سلام به همه دوستان این بلاگ بزودی بروز میشود::.