سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

آقای محسن چاووشی ....!؟

 

سلام دوستان عزیزم؛

متاسفم که این مدت نتونستم بیام و در خدمتتون باشم ، بهونه و بهونه و بازم بهونه ....!!! 


برای مطالعه مطلب ودیدن عکسهای دیگری ازمحسن چاووشی

روی ادامه مطلب را کلیک کنید



سلام دوستان عزیزم؛

متاسفم که این مدت نتونستم بیام و در خدمتتون باشم ، بهونه و بهونه و بازم بهونه ....!!!

من نمی خوام پشت بهونه ها خودم رو پنهون کنم ! عجیب گرفتار بودم و بسیار شرمندم از این همه کم کاری  !

گرفتاریهام از مشگلات شخصی گرفته ، تا به دنبال مجوز برای گرفتن اولین آلبومم که متاسفانه  با کم لطفی  دوستان دست اندرکار میسر نشد !

انشااله که موفق بشم ولی نیازمند دعای شما عزیزانم هستم،  

خیلی زحمت کشیدم ولی انگار باید مجبور بشم بصورت غیر مجاز بیرون بدم !

بگذریم .......!!!

می خوام به دوست عزیزم آقای محسن چاووشی گیر بدم و اون هم اینه که چرا آلبوم 13 انقدر طول کشید !

البته در جریان کارهای محسن عزیز هستم ولی بهونه ایی بود تا بازم از این دوست عزیز و هنرمند مردمی سخن به میون بیارم.

برای آقای محسن چاووشی عزیز آرزومند موفقیت هستم و همچون همۀ شما هواداران در انتظار اولین کنسرت این بزرگوار ...  

... انشااله

ارادتمند تا ابد ... علی


در ضمن ، چندتا عکس هم به عنوان عرض ارادت تقدیم می کنم:







نظرات 6 + ارسال نظر
الف-حشمتی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام
ولی یادت باشه در مورد ترانه سراهای اهنگا چیزی ننوشتی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

Slm.. mr30 k khabar kardi.. manam khyli wakhte nabOdam.. hala upidam.. khoshhal misham sar bzani

Hedieh پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.alone-miss.blogfa.com

Slm.. mr30 k khabar kardi.. manam khyli wakhte nabOdam.. upidam.. khoshhal misham sar bzani

دو قطره بارون جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ http://ghatre-2.blogfa.com

سلام
وقتی بارون بارید ما هم از آسمون اومدیم پایین
بیایید و تازه بشید و خیس
توی دو قطره بارون
منتظرتون هستیم.[لبخند][گل]

سجاد چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://tavasool.parsiblog.com/

سلام...
ان شاالله همیشه موفق باشید
[گل][گل][گل]

فاطمه پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ http://8307811.blogfa.com

نـ ـمیگوید بیا !

نـ ـمیگوید باش !

نـمیگوید به من حتـے برو راحتم بگذار ! ...



مـے آید ...



حرفـــهاے عاشقانه مـے شنود !

لبخند مـے زند !

و مـے رود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد