سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

نوروز بر ایرانیان مبارک

  

نوروز

سایه حق ... 


سلام عشق


سعادت روح ...  


سلامت تن ... 


سرمستی بهار ...
 

سکوت دعا ... 


سرور جاودانه ...

این است هفتسین آریایی ...  

تقدیم به هرچه ایرانی ...  

 

               ...  نوروزتان پیروز ...

  

همین...

...علی

(سایت هواداران محسن چاووشی حتما سری بزنند):

محسن چاووشی در کنار هواداران

www.mchavoshifans.com

(به وبلاگ سخن دوست سری بزنید ، خوشحال میشم ):

www.onlyredman.blogsky.com

تولدت مبارک ...

 تولدت مبارک 

گفتمش بی تو چه می باید کرد ؟ 

عکس رخساره ی ماهش را داد ! 

گفتمش همدم شبهایم کو ؟  

یادگاری به همه ... 

تاری از زلف سیاهش راداد ! 

وقت رفتن همه رو بوسیدو ! 

به من ازدور نگاهش راداد

در میان اشتیاق چشم بارانی من ! 

... انتظار سرراهش را داد ! 

  

در خاطره انگیز ترین روزهای خدا ، تولدت زیباترین خلقت خدا مبارک

.  

همین ... 

... علی

مجموعه های عاشقانه ...

 

مهربانان سلام  

ثعدادی از دوستای خوبم در طی مدتهای دوستی با من ، نوشته ها ،مطالب و اشعاری  رو به رسم یادگاری  برام فرستادن ، من هم این قطعات رو جمع اوری کردم  و خواستم شما عزیزان هم از زیبایی این نوشته ها بی بهره نباشید ، 

شما دوست عزیز می توانید اگر مطلب جدیدی دارید و تمایل دارید تا به این مجموعه اضافه کنید در قسمت نظرات بنویسد تابه نام خودتان  ثبت گردد . با سپاس. 

دوست شما...علی    

------------------------------------------------------ 

عاشقانه ها 

----------------------------------------------------  

ادامه مطلب ...

سکوت ...!

 سکوت

سکوت چه تفسیر زیبایی دارد اگر با شکوه نگاه تو همراه باشد 

شب چه میکده ی پر شوری ست اگر حضور عزیز تو را در کنار داشته باشد

 و من..... و من بی تو هیچ نیستم ای بهانه ی قشنگم

ای تولد دوباره ی من

مرا به من رها مکن ای محبوب خوبی ها

دستانم سردند و گرمای دستان تو را فریاد میزنند

بگذار در مقابل تو بگریم تا اشکهایم حسرت نوازش تو را به گور آرزوها نسپارند 

بگذار کنارت باشم تا بیابم عاطفه ای را که دیگری از من ربود

بگذار مال تو باشم ....!

بگذار تو هم مال من باشی و دنیا مال ما

این روزها جای خالیت بهانه ی هق هق ناتمام من شده است !

روزها میگذرند  بر من میخندند ...! 

و میگویند پرنده ی کوچکت باز نمیگردد 

چگونه به آنها ثابت کنم که پرنده ی من بهاریست و با بهار می آید !؟ 


ولی دیر نیست ...!
میترسم روزی بیایی که جدایی مرا از پای در آورده باشد و انتظار نابودم

هنگامی که اسم تو لالایی هر شب من شده حق دارم که بگویم از انتظار خسته ام !

همین...

...علی

.

(سایت هواداران محسن چاووشی حتما سری بزنند):

محسن چاووشی در کنار هواداران

www.mchavoshifans.com 

(به وبلاگ سخن دوست سری بزنید ، خوشحال میشم ):

www.onlyredman.blogfa.com