سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

بالاخره آمد

نوروز 

 

دوستان خوبم بالاخره عیدم آمد  

سال 1388 هم با همه سختی ها و مشکلات و گاه گاهی هم خوبیهاش 

 

باره سفرش رو بست !!!

 

بالاخره عید آمد 

 

یادمون نره سر سفره هفت سینمون یاد سفره های خالی هموطنا ، همشهریا  

 

و 

  

همسایهامونم باشیم ...

 

اگه نمی تونیم کاری کنیم ... 

 

دلمون رو بفرستیم سوی خدا ازش بخوایم  

 

در این سال نو ... 

 

گره گشای مشکلاتشون باشه 

 

ازش بخوایم ... 

 

ما بنده هارو به حال خودمون واگذار نکنه 

 

دوستان خوبم سال نو رو تبریک میگم و براتون زیباترین و بهترین هارو درکنار خانواده وهرآن که دوست دارین آرزو می کنم سبز باشید ...

همین ... 

(سایت هواداران محسن چاووشی حتما سری بزنند)  

 

محسن چاووشی در کنار هواداران    

www.mchavoshifans.com   

دوستان خوبم به وبلاک دیگرم (سخن دوست ) سری بزنید  

www.onlyredman.blogfa.com 

 

من فقط ...

  

من فقط ... 

من فقط عاشق اینم

حرف قلبتو بدونم !

الکی بگم جداشیم !

تو بگی که ، نمی تونم !

.

من فقط عاشق اینم

بگی: از همه بیزاری !

دو سه روز ، پیدام نشه باز ...

ببینم ، چه حالی داری !؟

.

من فقط عاشق اینم

روزایی که با تو تنهام ...

کارو باره زندگیمو

بذارم برای فردا !

.

من فقط عاشق اینم

وقتی از همه کلافم !

بشینم یه گوشۀ دنج ...

موهای تورو ببافم !

.

من فقط عاشق اینم

پشت پنجره بشینم !

حواست به من نباشه !

دزدکی تورو ببینم !

.

من فقط عاشق اینم

عمری از خدا بگیرم !

اونقدر زنده بمونم !

که بجای تو بمیرم

.

همین ...

(سایت هواداران محسن چاووشی حتما سری بزنند)  

 

محسن چاووشی در کنار هواداران    

www.mchavoshifans.com   

دوستان خوبم به وبلاک دیگرم (سخن دوست ) سری بزنید  

www.onlyredman.blogfa.com 

 

منتظرم ...

پاییز 

دوستان خوبم سلام؛

   چند روزی ست که از ورود موفقیت آمیز آلبومی دیگر ازخوانندۀ جوان و پرطرفدارمان "محسن چاووشی" با آلبوم  متفاوت "ژاکت" به بازارهای موسیقی " پاپ " و شاید جالبه که بگم  موسیقی" راک " در سرتاسر ایران و تمام دنیا می گذرد ...

    خواستم نظرخواهی کنم البته در مورد برداشتتون در مورد شعر کوتاه و بسیار زیبای  " پاییز"، و البته با صدای بسیار شنیدنی از خوانندۀ آلبوم ، محسن چاووشی عزیز . ازتون تقاضا دارم نظرتون رو درباره برداشت و تفسیرتون  در مورد این شعر بدونم ....

    منتظر نظراتتون هستم ...

تا همیشه دوستتون دارم، ارادتمند همیشگی ...علی   

 

(سایت هواداران محسن چاووشی حتما سری بزنند):  

محسن چاووشی در کنار هواداران   

www.mchavoshifans.com  

دوستان خوبم به وبلاک دیگرم (سخن دوست ) سری بزنید 

www.onlyredman.blogfa.com