سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

تو رسیدی ...

 

 دل شکسته 

 

وقتی دل شکسته بودم ، تو رسیدی

از زمـــونه خسته بـــودم ، تو رسیدی

گفتی : تو قلب یه رنگت خونه دارم

هر نفس ، فقط تــو رو بهـــونه دارم

گفتی : تـو دنیا فقط تـــو مهــربونی

تا ته جاده عشق باهام می مونی

دیگه تا یکی شدن چیزی نمونده

اون چشــای ناز تو غم سوزونده

تو رسیدی شب سفر کرد

شب چشمات در بدر کرد

تو رسیدی چو گــــل صبح

عشق، تو قلب من اثر کرد 

همین...  

(سایت هواداران محسن چاووشی حتما سری بزنند)  

 

 www.mchavoshifans.com 

محسن چاووشی در کنار هواداران

.

(به وبلاگ سخن دوست سری بزنید ، خوشحال میشم )  

www.onlyredman.blogfa.com 

نظرات 2 + ارسال نظر
ناهید دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام
مطالبت رو دوست دارم و همینطور احساسی که درشون وجود داره...
اما خودمونیما از اینکه پرسپولیسی هستی هیچ خوشم نیومد.

vida دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ

Ali jan, barayat arezooye movaffaghiat daram.Dar zemn man ham sedaye mohsen chavoshi ro kheili doost daram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد