سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

باز هم محسن چاووشی

 

محسن چاووشی 

 

دوستان خوبم سلام 

داشتم میون مقالاتی که در مورد محسن چاووشی عزیز نوشتیم مروری می کردم که چشمم به این مقاله افتاد . بارها خوندمش وخواستم  این لذت رو با شما قسمت کنم و البته امیدوارم که حود محسن چاووشی عزیز بالاخره پاسخ گوی انتظار هوادارانش باشه که  این آلبوم «۱۳» و یا همان «من خود آن سیزده ام» کی به دست منتظرانش خواهد رسید؟  

آیا ۵ سال انتظار کافی نیست؟!!!؟ 

    

 

    ( برای مطالعه کامل متن به روی ادامه مطلب کلیک کنید)

ادامه مطلب ...

شعر جدید یاس در مورد امتحانات

 

مورد امتحانات  

 

دوستان خوبم سلام 

 

امروز که ای دیم رو چک می کردم چشمم به این شعر از کارهای (یاس ) افتاد که 

 

یکی از دوستان عزیزم برام فرستاده بود و چون جدیدا امتحانات مدارس به اتمام 

 

رسیده بی ربط ندیدم این موضوع رو به امتحانات دوره های مختلف مدارس و برای  

 

شما همسایه های خوبم گذاشتم تا شما هم بخونید .

 

 

                                 (لطفا برای مطالعه  به روی ادامه مطلب کلیک کنید)

ادامه مطلب ...