سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

شعری از آلبوم ژاکت

 

عکس از دوستم عزیزم پویا 

 

هر روزم عمرم ...

                   ... از  دیروز بدتره !

عمری که هر نفس ...

                          ... بی غم نمی گذره !

دلگیرو خسته ام ...

                      ... بی روح و ساکتم

نَبضم نمی زنه ...

                    ... پلکم نمی پره !

می دونم امشبَم ...

                       ... از خواب می پرم !

ازگریه تا سحر ...

                   ... خوابم نمی بره !

این زنده موندنِ ...

                    ... یا بازنده موندنِ !

بی دوست زندگی ...

                         ... مرگ از تو بهتره

اون روبروم داره ...

                     ... پرواز می کنه !

می بینمش هنوز ...

                       ... از پشت پنجره !

هی دست تکون می دم ...

                                ... هی دادم میزنم !

اون سنگ دل ولی ...

                         ... هم کور  هم کرِ !

حتی منم اگر ...

                  ... از این عشق بگذرم !

قلب شکستم از ...

                      ... حقش نمی گذره !

دوران گیجیو ...

                ...  سرگیجگیت گذشت !

محکم بشین دلم ...

                       ... این دوره آخره

همین... 

.

 (سایت هواداران محسن چاووشی حتما سری بزنند): 

 

محسن چاووشی در کنار هواداران  

 

www.mchavoshifans.com  

 . 

اگر مشتاق دیدن مناظر زیبا هستید حتما

به وبلاگ دیگرم ( سخن دوست) هم سری  بزنید

www.onlyredman.blogfa.com

خدا کاری بکن این بار !

خدا کاری بکن این بار ! 

 

دارم از غصه می میرم

خدا ، کاری بکن این بار

که دستای ضریفشرو ...

تو دستام حس کنم یکبار

خدا ...

  کاری بکن این بار

خدای ، مهربون من

زبونم ، بند اومد ...

ای وای ، کجا رفت ، همزبون من !؟

خدا کاری بکن مُردم

خدا...

اونم دلش تنگه !

اگه می گه،  مهم نیستم !

باحسش ، داره  می جنگه !

اگه میگه تو فکرم نیست !

می خواد ، بیشتر پیشش باشم !

درسته ...

اون ولم کرده !

دلیل اشک چشماشم !

خدا...

کاری بکن اون رفت !

 ازت می خوام که برگرده ...

این بار، قدرش رو می دونم !

اگر چه ، اون ولم کرده !

خدا ...

 بگو که برگرده

 ... برگرده !

.

خدا ...

کاری بکن ، زودباش

خدا ...

 ... اون دیگه تنها نیست !

خدا ، بهش بگو مُردم

... چرا عین خیالش نیست !؟

خدای ، مهربون من

دلت میاد ، که تنهاشم ؟

بره عشقم ...!

 تک و تنهام  ...

تاکی ، دلواپسش باشم !؟

خدا ...

کاری بکن ، زودباش

خدا ..

صبرم همین قد بود !

بگو : حرفاشو بخشیدم

بگو : گنجایشم ، کم بود !

بکو : تقصیر من بوده !

بگو : حق داره ، می دونم !

بگو : به فکر جبرانه !

بگو : قدرش رو می دونم

بگو : دیگه عرورش مُرد !

می خوام پیش تو برگرده

بگو : سختی این، روزا بود

اون رو،  ازراه به در کرده !

خجالت می کشم از اون

بگو :چیزی نگه اونم !

خدا...

 پادر میونی کن !

شاید از من خوشش اومد ...!

.

.

همین ...

(سایت هواداران محسن چاووشی حتما سری بزنند)  

 

محسن چاووشی در کنار هواداران  

   

www.mchavoshifans.com    

 

دوستان خوبم به وبلاک دیگرم (سخن دوست ) سری بزنید  

 

www.onlyredman.blogfa.com