سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

اینجا کجاست ؟

 

پل 

 

اینجا کجاست ، که آخرش تنهایست !؟

این چه پلی ایست، که انتهاش جدایست !؟

اینجا کجاست، تو سینه هاشون آهه !؟

لحظه به لحظه اش  ، نفرت وگناهه !؟

این چه  پلی ایست ، که مقصدش مرگه !؟

آسمونش ، پر از ابرو تگرگه !؟

اینجا کجاست ، که هیچکسی رها نیست !؟

چرا ازاین مکر وریا ،  دلش یکدم جدا نیست !؟

.

همین...

... علی 

 

 هوادارن محسن چاووشی   

لطفا کلیک کنید: 

  www.mchavoshifans.com

 

(به وبلاگ سخن دوست هم سری بزنید ، خوشحال میشم)  

www.Onlyredman.blogfa.com

گم کرده ام تو را

گم کرده ام تورا 

 

گم کرده بودم تو را از دیروز و حالا لحظه های من...

   گرفتار سکوتی سرد و سنگینند

و چشمانم که تا همیشه عشقت میدرخشیدند

   نمیدانی چه غمگینند ...

برایم چشمهای تو چراغ روشن شب تارم بود .

   نمیدانم چه خواهد شد پر از دلشوره ام بی

تاب و دلگیرم کجاماندی؟

که من بی تو هزاران بار هر لحظه میمیرم ...

همین ... 

 

لینک هوادارن محسن چاووشی   

لطفا کلیک کنید:

  www.mchavoshifans.com

 

(به وبلاگ سخن دوست هم سری بزنید ، خوشحال میشم) 

www.Onlyredman.blogfa.com

اشکهای تو

من می دانم 

 

بااین همه  ظلم  که بر من روا داشتی،

اشکهای تو هم نمی تواند، التیامی باشد، براین کوه اندوه !

راستی ،  راستی ....

من می دانم  اشکهای تو ،فقط برای بیگناه جلوه دادن توست!

و تاییدی بر شکستن قلب بی قرار من!

شاید درپس این سیل اشکها و به ظاهر بی قراریها ،

خنده ایی نهفته باشد !

من اعتراف به شکستن می کنم ، نه شکست !

این نقاب را از صورتت بردار،

تا همگان بدانند که تو هم خواهی شکست !

همین 

... علی 

.

(به وبلاگ سخن دوست سری بزنید ، خوشحال میشم)

www.onlyredman.blogfa.com

 ( کلیک کنید )