سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

آرزو دارم ...!

آرزو دارم

 

دلم تنگ است دلم تنگ است

دلم اندازۀ حجم قفس تنگ است !

سکوت از کوچه لبریز است

صدایم خیس و بارانی است !

نمی دانم چرا در قلب من

پاییز طولانی است !

-

سر گشته ام از این همه راهی که ندارم !

گاهی که تو را دارم و گاهی که ندارم !

من مانده ام و لایق تیغی که نبودم !

 من مانده ام و فرصت آهی که ندارم !

-

کنار آشیان تو آشیانه می کنم !

فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم !

کسی سوال می کند بخاطر چه زنده ای؟

و من برای زندگی تو را بهانه می کنم !

-

من پذیرفتم که عشق افسانه است !

این دل درد آشنا دیوانه است !

 می روم شاید فراموشت کنم !

 با فراموشی هم آغوشت کنم  !

می روم از رفتن من شاد باش !

 از عذاب دیدنم آزادباش !

گر چه تو تنها تر از ما می روی !

 آرزو دارم ولی عاشق شوی !

 آرزو دارم بفهمی درد را !

تلخی بر خوردهای سرد را ... !  

 

همین...

(سایت هواداران محسن چاووشی حتما سری بزنند)  

محسن چاووشی در کنار هواداران 

 

www.mchavoshifans.com 

(به وبلاگ دیگرم ، سخن دوست سری بزنید ، خوشحال میشم )   

www.onlyredman.blogfa.com