سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

تو بگو ...!!

تو بگو ...!! 

تو بگو این درد چیست!

وچرا زمزمه اش ، روی لبهای خدا می آید!؟

و به روزی شاید!

بوسه ایی از هوس عشق به دنیا آید!

تو بگو این درد چیست!؟

که مرا در بر بالین خدا حافظی از زندگیم،

می دارد

گله ایی در دل هست!

وبه آن می نالم و کسی از دل من آگاه است

که مرا سخت به آغوش فنا می سپارد

تو بگو این درد چیست!

 که ندارد درمان وبه حال مرگ خواهم افتاد

تو اگر خواهی رفت...

در هماواری این پنجرۀ در مرده!

با نفسهای براشفتۀ باد!

ترس رفتن به دلم می افتد!

تو بگو این درد چیست !

که همیشه عاشق چون قناری تنهاست!

وبه آواز خود، هر زمزمه را از لب زیبای خدا می گیرد!

وچه بیرحمانه!

گوشه ای از دل خود می میرد

زوزۀ باد به معنای سفر می آید

وقت رفتن نزدیک

شاد این زمزمه معنی خداحافظی از...

زندگی بی رحم است!

چه کنم نافهم است!

که اگر می فهمید ...

دل عاشق چون پر  پروانۀ عاشق...

آنچنان نرم لطافت دارد!

دست بی رحمی اش را به هوای زدنش

قطع می کرد!

تو بگو این درد چیست !

که به جانم افتاده!

که به آزار من ودل پرداخت

و مرا می آزارد!

دل من دلمرده است!

بوی دستان خدا می آید!

که مرا در نفس داغ خودش...

باز در آغوش گیرد!

تو بدان رفتن من نزدیک است!

یاد من در دنیا، در دلت خواهد ماند!

وبه یاد می آری...

طعم بوسه های عشقی که به لبهای تو می کاشتم!

یاد من در دل تو می ماند!

لحظۀ رفتن من همه بی صدا می گریند...

تو بگو این درد چیست !؟

. 

     

همین...  

  

.

 

(سایت هواداران محسن چاووشی حتما سری بزنند):

 

 محسن چاووشی در کنار هواداران

 www.mchavoshifans.com 

 

(به وبلاگ سخن دوست سری بزنید ، خوشحال میشم ):

 www.onlyredman.blogfa.com  

 

سوگند ...

 

سوگند 

 

شاید توانسته باشی ... 

 

با سکوتت بارها بغض غم گرفتۀ تنهایم رابشکنی!

 

ویا با دوری از من ... 

  

تار و پود زندگیم را در هم بکشی!

 

یا با تمسخره بر احساس پرشورم ... 

 

در خلوتت، غرور قلبم را بشکنی!

 

ولی سوگند به جادوی چشمانت... 

 

... بتوانی مرا از یاد ببری!

  

 

همین... 

 

...علی

۸۷/۱۱/۱۵

.

 

(سایت هواداران محسن چاووشی حتما سری بزنند):

 

 محسن چاووشی در کنار هواداران

 

 www.mchavoshifans.com 

 

(به وبلاگ سخن دوست سری بزنید ، خوشحال میشم ):

 

 www.onlyredman.blogfa.com  

 

 

ای دوست سلام

 

alired

 

ای دوست ، دوباره آمدم!

تا نفسی زنده کنم از نفست!

تا دوباره این زمزمه از سر گیرم:

تا شقایق هست ، زندگی باید کرد

همین...

...علی 

 

.

 

(سایت هواداران محسن چاووشی حتما سری بزنند):

 

 محسن چاووشی در کنار هواداران

 

 www.mchavoshifans.com 

 

(به وبلاگ سخن دوست سری بزنید ، خوشحال میشم ):

 

 www.onlyredman.blogfa.com