سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

بالاخره آلبوم ۱۳محسن چاووشی هم رسید!

 

 

سلام به همه دوستان گرامی ، مروری به سالهای گذشته (۱۳۸۵) یاد اون روزا به خیر انگار ،همین دیروز بود  یادم نمیره ،سال نو بود دوستان محسن چاووشی این پیامک رو از او دریافت می کردند واین پیامک بین همه دوستان و هوادارانش ارسال  و رد و بدل می شد: 

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر

من خود آن سیزدهم ، که از همه عالم به درم ! 

اون سال ، سال سختی برای محسن چاووشی ودوستان و هواداران بی شمارش بود،همه هواداران محسن  چاووشی چشم انتظار اولین آلبوم با مجوز رسمی از این هنرمند جوان بودند . 

 

 در طی آن سال ،  در اون لحظه های پر از اضطراب بارها شاهد بغض های ترکیده ایی بودم ، اشک هایی در گوشه گوشه ی این سرزمین پهناور، که حتی محسن چاووشی از آن بی خبر بود! 

و امروز چند سالی از آن سال میگذرد  و البته آن آلبومی که قرار بود  در آن سال های انتظار  منتشر شود ، امروز  به دست هواداران رسید ! 

یک سئوال و اشکال از محسن چاووشی عزیز ! وقتی فهرست اسامی آلبوم ( من خود آن سیزدهم ) مرور کردم، خبری از نام عزیزانی که در آن سال های سخت مشتاقانه پابه پای محسن 

 

 چاووشی  غم نا ملایمات را بی هیچ توقعی بر دوش کشیدند را ندیدم ! اسامی  عزیزانی مانند :

محمد رضا آهاری و فرزاد متین نژاد. 

شاید اکنون این عزیزان چندان همکاری با شما ندارند ولی زیباتر نبود  با بردن نامی از این یاران قدیمی قدر دان آن همدلی ها می شدید !   

گپی خودمونی با فرزاد متین نژاد عزیز، همراه صدیق محسن چاووشی ، مدیر مسئول سایت هواداران آن سال های سخت ...

                   

                         دوستان صمیمی لطفا برای خواندن  متن کامل   

                                       به روی ادامه مطلب کلیک کنید

  

محسن چاووشی

 

(گپی خودمونی با فرزاد متین نژاد عزیز، همراه صدیق محسن چاووشی ، مدیر مسئول سایت هواداران آن سال های سخت  ،( قابل ذکر است این مصاحبه رو من آن سال بر 

 

 روی  وبلاگم قرار داده بودم که با در خواست محسن چاووشی از روی وبلاگم  حذف شد !!

من برام خیلی با ارزشه دقیقه هایی رو که کنار  فرزاد نازنین هستم و خواستم شما دوستان

وهمراهان این دو یار ( محسن چاووشی و فرزاد متین نژاد ) هم در جریان باشید. ساعت ۸:۳۴ 

 شب فرزاد نازنین قدم رو چشمام گذاشتند ،آمد تا چند لحظه ایی رو در کنار هم باشیم، از فرزاد در مورد حالش که این روزا خیلی پکرو خسته و بسیار نگرانه پرسیدم و در جوابم گفت: 

فرزاد متین نژاد _  واقعا خستم ،( باور کنید تو چشماش میشد این خستگی رو حس کرد )

صحبت جالبی کرد که می دونم برای شما  دوستان عزیز جالب خواهد بود می گفت: 

فرزاد متین نژاد _  انقدر ناراحتم از دست این نامردا (کسانی که آهنگهای محسن عزیز رو هر روز به بهانه ایی به روی وبسایتهایی مختلف که همشون دست پروردۀ خود نامردشونه) می ریزن و  

می خوان برای محسن مشکل ایجاد کنن! با همشون تماس گرفتم  وازشون در این مورد سئوال 

کردم ولی بی معرفتها انگار برای ما خنجر از رو بستن! ومی خوان جلوی موفقیت محسن رو بگیرن!!!؟ 

از اسامی تک آهنگهایی گفت که به در بازار  به نام آلبوم جدید (محسن چاووشی) در آمده!

فرزاد متین نژاد _  جدید ترین شاهکار این نامردا بیرون دادن چند آهنگ از محسن بود که از 

 

 سالهای قبل در آرشیو استودیویی که محسن در آن کارهایش رو ضبط می کرده بوده والبته می تونم از نارفیق سالهای نچندان دور محسن هم نامی ببرم( محسن یگانه) که او هم در نگرفتن  

 مجوز آلبوم متاسفم بیشترین ضربرو به محسن چاووشی زد!

فرزاد متین نژاد _  آهنگهایی از محسن دزدیده شد وبه صورت دوصدا و ریمیکس در بازار موجود است می تونم  از اونها نام ببرم : 

  تئاتر زندکی (شاهکار خیانت محسن یگانه )

  چی بگم ( به نام جدید نرگس بیمار )

  کاری نکن دوباره مجبورشم

   توی شهری که تو نیستی

   من با تو خوشم و موزیک وآهنگهای فیلم ( علی سنتوری )

 وچند مورد دیگه .... 

جالبه که برام از لحظه ایی گفت که محسن عزیز که خودش هدف پیکان این نامردا قرار گرفته با  فرزاد تماس گرفته واونو دلداری داده (فرزاد متین نژاد میکه): 

 فرزاد متین نژاد _ روز پجشنبه هفتۀ پیش بود که محسن با من تماس گرفت ، در اون لحظه از ناراحتی حتی نمی تونستم جلوی اشکامرو بگیرم حتی تو اون زمان  نمی تونستم جواب تلفنم  

 رو بدم، گوشی رو برداشتم؛ محسن بود با سعی فراون که ناراحتیم رو از محسن مخفی کنم به گفتم :" خودم بعدا باهات تماس میگیرم"  و گوشی رو فوری قطع کردم! ولی محسن دوباره تماس 

 

 گرفت ، حتی دیگه تلفن رو جواب ندادم! ولی باز محسن زنگ زد! فهمیده بود ناراحتم،  باور کن رویم کم شد و گوشی رو برداشتم (نمی دونستم چکار کنم کاملا بریده بودم ، اینهمه سختی ،  

 این همه نامردی تا کی تا کجا؟ بیشتر نگران محسن بودم واینکه چکار می تونستم براش بکنم!؟) تا گفتم " الو  " صدای لرزون ولی خندون محسن چاووشی که معلوم بود نگران منه توجه منو  

 بیشتر جلب کرد،  با صدای گرمش منو دلداری می داد و امیدوار به آینده میکرد، و این که باید جلوی این نامردیها ایستادو... برام جالب بود  که چقدر این مرد محکمه ... 

شاید براتون جالب باشه که خواستم بدونه پرده صحبت کنه و اسمی هم از این گرگهایی در پوست میش بگه تا شما هوادار و دوستدار محسن بیشتر بشناسیدشون. 

فرزاد متین نژاد _  احسان غیبی ، شاهرخ شریفی وشخصی به نام سیاوش و محسن... و ... و ...  

در مورد آلبوم جدیدش پرسیدم گفت:

فرزاد متین نژاد _  این آلبوم ( من خود آن سیزدهم ) با آلبوهای قبل محسن چاووشی متفاوته، سبکش کاملا جدیده ، و سطح و نو کارش با کارهای قبل فرق می کنه و شاید بخاطر  

 همینه محسن قطعات قبلش رو  در مقابل این کار زیاد قبول نداره و بیشتر نظرش اینکه روی این قطعات که بیشتر سبک "راک"  هست متمرکز باشه . و من قول میدم انتخاب اشعار از شعرای به 

 

 نام ایران زمین و ملودیهایی که محسن چاووشی در طی این دوسال شبانه روز به روی این آلبوم زحمتش رو کشیده هوادارن رو صد درصد راضی می کنه و در اینجا از دوستان وهواداران خواهشی 

 

 دارم، که البته  از زبان خوده محسن چاووشی هم هست: آهنگهایی رو که  ازما دزدیده اند رو از انترنت دانلود نکنید وخواهش خودم اینکه به امید خدا با آمدن آلبوم جدید محسن چاووشی حتما 

 

 این آلبوم رو خریداری کرده و از کپی کردن خوداری کنید تا بتونیم  محسن چاووشی عزیز رو بیش از پیش یار ویاور باشیم. 

در اینجا از فرزاد متین نژاد دوست و یار محسن چاووشی تشکر می کنم و برای او و محسن چاووشی عزیز آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگیشون رو دارم و همینطور برای شما هوادار عزیز.

پاینده باشید...علی ۱۳۸۵

نظرات 8 + ارسال نظر
ثنا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.zendegii-ba-eshgh.blogfa.com

سلام دوستم خوبین؟
مرسی که اومدین به وبمون!

سمی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ق.ظ http://dadashi-somijon.mihanblog.com/

سلام علی آقا
ببخش نتونستم زودتر بیام الهی چشم به راهم بودی(چشمک
خب خوبی علی جون؟؟
خوشحال شدم به وبم اومدی داداش

HeDiEh پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.alone-miss.blogfa.com

Upam

دریا شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.daryaiebarani.blogfa.com

ســـــاکتــــ کــه می مانــی...

می گــذارند به حســــابــــــــــــ جوابــــــــــ نداشـــــــتنت !

عـــــــــــــــــــمراً
بفهمنـــــد داری جان میکنی
تا
حرمــــتهـا را نگه داری .
...............................
سلام ممنون که بهم سر زدی با افتخار لینکت کردم خوشحال میشم لینکم کنی

دریا جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.daryaiebarani.blogfa.com

بی تفاوت باش…
به جهنم !
مگر دریا مُرد از بی بارانی ؟!

دریا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.daryaiebarani.blogfa.com

مهم نیست
دیگر صاف راه نمیروم....

مهم نیست بگویند : سالم نیستم!

مهم این است

کـــــــــــــــــــــــــه....

همه میدانند

غـــــم تنهایی

کمرم را خم کرده ...!

دریا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.daryaiebarani.blogfa.com

دیگر آن خنده‌ی زیبا به لب مولا نیست / همه هستند ولی هیچ کسی زهرا نیست

قطره‌ی اشک علی تا به ته چاه رسید / چاه فهمید که کسی همچو علی تنها نیست

شهادت حضرت فاطمه(س) تسلیت باد

دریا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.daryaiebarani.blogfa.com

فــــاصـله هـــرچقــــدر هــــم کــــم و کـــوچیـــک بـــــاشه
بـــــازم بــــزرگـــه ؛ به دکمه اســـپــیـــس روی کیبــــوردت نگــــاه کــن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد