سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

خواب‌ِ همیشه‌

 alired 

 

روی‌ شیش‌ تا سیم‌ گیتار ، دنبال‌ِ صدات‌ می‌گردم‌ !
با تو می‌رم‌ روی‌ ابرا
، تَک‌ و تنها برمی‌گردم‌
بازم‌ این‌ بالش‌ِ نمناک‌ ، تکیه‌گاه‌ِ گریه‌هامه‌

توی‌ کوچه‌های‌ رؤیا ، قدم‌ِ تو پا به‌ پامه‌

خواب‌ِ هَف‌تا پادشاه‌ُ
، دوس‌ ندارم‌ که‌ ببینم‌
آخه‌ من‌ دشمن‌ِ کاخم‌ ، آخرین‌ چَپَر نشینم‌
!

 تو رُ داشتن‌ ، تو رُ داشتن‌
دیگه‌ کیمیاس‌ ، عزیز
!
خیلی‌ وقته‌
هق‌هق‌ِ من‌ ،
بی‌تو بی‌صداس‌ ، عزیز
 

دوس‌ دارم‌ تو رُ ببینم‌ ، پای‌ سفره‌ی‌ ستاره‌ !
سفره‌ای‌ که‌ جُز نگاهت‌ ،
هیچی‌ تو خودش‌ نداره‌ ! 
پای‌ اون‌ سفره‌ی‌ خالی‌ ، باتو سیرِ سیرِ سیرم‌

می‌تونم‌ دست‌ِ هزارتا مردِغمگین‌ُ بگیرم‌
!
بگو این‌ خواب‌ِ همیشه‌ ، چرا
تعبیری‌ نداره‌ ؟
بگو چشمای‌ تو تا کی‌ من‌ُ منتظر می‌ذاره‌ ؟

تو رُ داشتن‌ ، تو رُ داشتن‌
دیگه‌ کیمیاس‌ ، عزیز
!
خیلی‌ وقته‌
هق‌هق‌ِ من‌ ،
بی‌تو بی‌صداس‌ ، عزیز
!  

...همین   

شعری از یغما گلرویی.  

.

(سایت هواداران محسن چاووشی حتما سری بزنند)

محسن چاووشی در کنار هواداران

www.mchavoshifans.com

(به وبلاگ سخن دوست سری بزنید ، خوشحال میشم)

www.onlyredman.blogfa.com