سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

سخن دوست ـــ با دوست

من تو را میان قاصدکها یافتم ــــ در انتظارتم ای ترانۀ خاموش ...

مجموعه های عاشقانه ...

 

مهربانان سلام  

ثعدادی از دوستای خوبم در طی مدتهای دوستی با من ، نوشته ها ،مطالب و اشعاری  رو به رسم یادگاری  برام فرستادن ، من هم این قطعات رو جمع اوری کردم  و خواستم شما عزیزان هم از زیبایی این نوشته ها بی بهره نباشید ، 

شما دوست عزیز می توانید اگر مطلب جدیدی دارید و تمایل دارید تا به این مجموعه اضافه کنید در قسمت نظرات بنویسد تابه نام خودتان  ثبت گردد . با سپاس. 

دوست شما...علی    

------------------------------------------------------ 

عاشقانه ها 

----------------------------------------------------  

 

منم مصداق تنهایی که از ماندن پشیمانم

کدامین سو روم یا رب که راهم را نمی دانم !

که را گویم که ویرانم ، ندارم یارو همراهی !

که من تنهای تنهایم ، اسیر درد هجرانم

عجب دنیای بی رحمی ، به هردم می زند زخمی

کجا باید پناه آورد از زخمش که ویرانم ... 

------------------------------------------------------ 

من که گفتم این بهار افسُردنیست !

من که گفتم این کبوتر مُردنیست !

من که گفتم این دل بی بند وبار !

عشق یعنی رنج یعنی انتظار !

عشق خوردت میکند ،

شاه باشی عشق ماتت میکند !

آه ، عجب کاری به دستم داد دل !

هم شکستُ هم شکستم داد دل !

-

خیال نکن که بی خیال از تو و روزگارتم ....

 به فکرتم....

     به یادتم

 

                              زنده به انتظارتم ....  

-------------------------------------------------------  

و به باران سوگند

وبه شبنم وبه گل ...

وبه هر چیز که چون عشق لطیف است ...

که تو پروانه هستی منی

------------------------------------------------------ 

غشق هرگز قادر به تملک نیست

عشق آزادی بخشیدن به دیگران است

عشق هدیه ایی نامشروط است

عشق معامله نیست!

------------------------------------------------------ -

هزگاه مرا دوست نداشتی فریاد مکن!

آرام در گوشم بگو...

... تا آهسته بمبرم  

------------------------------------------------------   

من تو را میان قاصدکها یافتم

در انتظارت ای ترانۀ خاموش...

در کویرغرورم با پای برهنه زاه می روم!

تا شاید زخم قلبم را باور کنی

-------------------------------------------------------  

عمیق ترین درد زندگی مُردن نیست !

بلکه پنهان کردن قلبیست که به اسفناکترین خالت  شکسته باشه !  

-------------------------------------------------------  

تنها نرو این راه رفتن نیست

دنیای تو چیزی بجز من نیست

تو از خودت چیزی نمی دونی

تمنه نرو ، تنها نمی تونی

می ری که با فکر تو تنها شم !؟

می ری که همدرد خودم باشم !؟

تو آخر راهو نمی دونی !

تنها نرو تنها نمی تونی 

------------------------------------------------------   

می دونی بازی روزگار چیه؟؟

این که تو چشم بذاری من قایم شم 

 بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی  

-------------------------------------------------------   

دلم تنگ است  این شبها یقین دارم که می دانی

صدای غربت من را از احساسم تو می خوانی

شدم از درد وتنهایی گلی پژمرده وغمگین

ببار ابر پاییزی که دردم را تور می دانی

میان دوزخ عشقت پریشان وگرفتارم

چرا ای مکب عشق، چنین آهسته می رانی   

------------------------------------------------------  

ای معنای انتظار...

دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست!؟

فقط یگ جمله بگو...

تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست!؟ 

------------------------------------------------------  

راهم نمی دهندبه شهر عاقلان

گویند که دیوانه نمی باید زیست

گویند که راز عاشقی را

دیوانه کجا داند چیست !!؟ 

------------------------------------------------------   

تو از خودت چیزی نمی دونی

تنها نرو تنها نمی تونی

میری که با فکر تو تنها شم

میری که همدرد خودم باشم

تو آخر راهو نمی دونی

تنها نرو تنها نمی تونی

من حال این روزاتو می دونم

چیزی نگو چشماتو می خونم

این جاده تا وقتی نفس داره

چشماشو از تو بر نمی داره 

-------------------------------------------------------  

بکش دندان عقلم را من که دیوانه خواهم شد

برای شعلۀ چشمت شبی پروانه خواهم شد !

به چشمانت قسم خوردم ، که با پیمانه ننشینم !

به گیسویت قسم خوردم، دودستی شانه خواهم شد !

تو مرغ عشق من هستی که من باشم شکار تو

به راهت دامهاچیده، برایت دانه خواهم شد !

چو سنگی سرد وخاموشم ، صدف وارم بکش در بر

که از گرمای آغوشت ، سحر دردانه خواهم شد ! 

------------------------------------------------------  

عشق یعنی خون دل یعنی جفا

عشق یعنی درد و دل یعنی صفا

عشق یعنی یک شهاب و یک سراب

 عشق یعنی یک سلام و یک جواب

 عشق یعنی یک نگاه و یک نیاز

 عشق یعنی عالمی راز و نیاز 

------------------------------------------------------  

نفرین به اون کسایی که روی دلا پا می ذارن

تا که می بینن عاشقی میرن و تنهات می ذارن

 نفرین به آدمایی که تو سینه ها دل ندارن

 عاشق عاشق کشین ، رحم و مروت ندارن 

------------------------------------------------------ 

خواب ناز بودم شبی....

دیدیم کسی در میزند....

در را گشودم روی او ...

دیدم غم است در می زند...

ای دوستان بی وفا...

از غم بیاموزید وفا...

غم با آن همه بیگانگی.....

هر شب به من سر می زند ! 

------------------------------------------------------ 

بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم

بیا با بنفشه های لب جوب آشتی کنیم

بیا ازحسرت و غم دیگه باهم حرف نزنیم

 بیا برخنده ی این صبح بهار خنده کنیم 

------------------------------------------------------ 

منتظر دیدار تو هستم،

سهل است بگویم که گرفتار تو هستم،

من در پی این حادثه غمخوار تو هستم،

هر چند که دور از منی و من ز تو دورم،

بر جان تو سوگند که دوستدار تو هستم

------------------------------------------------------ 

گناهم را نمیدانم،

 تقاصم را سبکتر کن،

 مرا این گونه آزردن،

 خدا را خوش نمی‌آید،

 مرا از غم رهایم کن،

 جوابی ده مرا یارا

که این سان بودن و مردن،

 خدا را خوش نمی‌آید،

بگو جانا گناهم چیست

 که اینگونه سزاوارم؟

 که هر شب خون دل خوردن

خدا را خوش نمی‌آید،... 

------------------------------------------------------  

سفری غریب داشتم توی چشمای قشنگت

،سفری که بر نگشتم غرق شدم توی نگاهت

دل ساده ی ساده کوله بار سفرم بود

چشم تو مثل یه سایه همجا همسفرم بود،

من همون لحظه اول آخر راهو میدیدم

تپش عشق و تو رگهام عاشقانه می چشیدم 

------------------------------------------------------ 

صبر کن عشق زمین گیر شود بعد برو

 یا دل ازدیدن تو سیر شود بعد برو

 ای کبوتر به کجا؟ قدر دگر صبر بکن

 آسمان پای پرت پیر شود بعد برو

نازنینم تو اگر گریه کنی بغض من نیز می شکند

خنده کن عشق زمین گیر شود بعد برو

 یک نفر حسرت لبخند تو را میدارد

 صبر کن گریه به زنجیر شود بعد برو

 خواب دیدی شبی از راه سوارت آمد

باش ای نازنین خواب تو تعبیر شود بعد برو ... 

-------------------------------------------------------  

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان ،

عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد ،

امروز کسی محرم اسرار کسی نیست ،

ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

------------------------------------------------------ 

می دانم روزی با تن خسته و خیس ، سوار بر قطرات درشت باران بر ناوادنهای چشمم فرود می آیی در میان انبوه مژگانم میزبان خواهم بود و در آن لحظه چشمانم را برای همیشه می بندم تا دیگر دوریت را حس نکنم

------------------------------------------------------ 

چه زیباست بخاطر تو زیستن وبرای تو ماندن وبه پای تو سوختن وچه تلخ وغم انگیز است دور از تو بودن برای تو گریستن وبه عشق ودنیای تو نرسیدن ای کاش میدانستی بدون تو وبه دور از دستهای مهربانت زندگی چه ناشکیباست

------------------------------------------------------ 

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم 

------------------------------------------------------ 

عشق ور زیدن ضمانت تنها نشدن نیست

------------------------------------------------------ 

من از طرز نگاه تو امید مبهمی دارم، نگاهت را مگیر از من...که با آن عالمی دارم

------------------------------------------------------ 

قدر دست هایم را بیشتر دانستم و قدر چشم هایم را و تازه فهمیدم چه شکوهی دارد... ایستادن بر روی دو پا آن لحظه که...به زمین خوردم!!! 

------------------------------------------------------ 

به او بگویید دوستش دارم، به او که قلبش به وسعت دریاییست که قایق کوچک دل من درآن غرق شده، به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر و ترانه برد، و چشمهایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد 

------------------------------------------------------   

عاشقانه

آنقدر رفته ای که تمام درهای باز مانده به یاد تو روی پاشنه های انتظار پوسیده اند...!  

------------------------------------------------------  

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.

قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است

بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.

تارموی توست اما ریشه ی عمر من است 

------------------------------------------------------ 

یادگارهای سبز سالهای بهار افشان تیک تیک لحظه های دور از تو و عبور غریبانه ترین چکاوک های عاشق... مسافر! انتقام غریبی است رفتنت!! 

------------------------------------------------------ 

از عشق پرسیدم نام دیگر تو چیست؟ زبان سرخش را در آورد و گفت: "سر سبزی که بر باد می رود ! 

------------------------------------------------------ 

محبت ره به دل دادن صفای سینه میخواهد

به یاد یکدگر بودن دلی بی کینه میخواهد

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست

وفا ان است که نامت را همیشه بر زبان دارم 

------------------------------------------------------ 

نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی 

-------------------------------------------------------  

دلم تنگ است دلم تنگ است

دلم اندازه حجم قفس تنگ است

سکوت از کوچه لبریز است

صدایم خیس و بارانی است

نمی دانم چرا در قلب من

پاییز طولانی است

------------------------------------------------------ 

عشق کنار هم ایستادن زیر باران نیست...!!! عشق این است که یکی برای دیگری چتر شود و دیگری هرگز نفهمد چرا خیس نشد

------------------------------------------------------ 

سر گشته ام از این همه راهی که ندارم گاهی که تو را دارم و گاهی که ندارم من مانده ام و لایق تیغی که نبودم من مانده ام و فرصت آهی که ندارم

------------------------------------------------------ 

کنار آشیان تو آشیانه می کنم

فضایه آشیانه را پر از ترانه می کنم

کسی سوال می کند بخاطر چه زنده ای؟

و من برای زندگی تو را بهانه می کنم 

------------------------------------------------------   

من پذیرفتم که عشق افسانه است

این دل درد آشنا دیوانه است

 می روم شاید فراموشت کنم

 با فراموشی هم آغوشت کنم

می روم از رفتن من شاد باش

 از عذاب دیدنم آزادباش

گر چه تو تنها تر از ما می روی

 آرزو دارم ولی عاشق شوی

 آرزو دارم بفهمی درد را

تلخی بر خوردهای سرد را... 

------------------------------------------------------ 

اگه از بوی گلی خوشت نیومد تو رو خدا شاخه هاشو نشکون!.... 

------------------------------------------------------ 

میروی و من فقط نگاهت میکنم تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم بی تو، یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو، همین یک لحظه باقی است و شاید همین یک لحظه اجازه زیستن در چشمان تو را داشته باشم ...

-------------------------------------------------------  

این عشقی که به من بخشیدی برای همیشه زنده خواهد ماند تو همیشه آنجا هستی ،هنگامیکه فرو افتم ضعف مرا می ستانی و به من نیرو وقدرت می بخشی و برای همیشه دوستت خواهم داشت و در کنارت می مانم همچو فانوسی در تاریکترین شبها بالهایی خواهم بود، که در طول پرواز یاری ات خواهم کرد و در طوفان سر کش ،سر پناهی برای تو خواهم بود . 

------------------------------------------------------ 

بیا با من دلم تنها ترین است

نگاهت در دلم شور آفرین است

مرا مستی دهد جام لبانت

شراب بوسه ات گیرا ترین است

ز یک دیدار پی بردی به حالم

عجب درمن نگاهت نکته بین است

سخن از عشق و مستی گوی با من

سخن هایت برایم دلنشین است

مرا در شعلۀ عشقت بسوزان

که رسم دوستداریها همین است

نشان عشق را در چشم تو خواندم

دلم چون کویی آیینه بین است

به من لطف گل مهتاب دادی

تنت با عطر گلها همنشین است

دوست را هم تو باش آغاز و پایان

که عشقت اولین و آخرینست 

------------------------------------------------------  

ای کاش کودک بودم ،تا بزرگ ترین شیطنت زندگیم نقاشی روی دیوار بود. ای کاش کودک بودم ، تا از ته دل می خندیدم، نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم. ای کاش کودک بودم ، تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه تو، همه چیز را فراموش می کردم ! 

------------------------------------------------------ 

عشق افسانه نیست

آنکه عشق آفرید دیوانه نیست

عشق آن نیست که در کنارش باشی

عشق آن است که به یادش باشی  

------------------------------------------------------ 

 آغوش پارکینگی است که جریمه ندارد  !

 بوسه تصادفی است که خسارت ندارد !

چیه دنبالم راه افتادی !؟ 

------------------------------------------------------ 

کاش می شد باردیگر سرنوشت از سر نوشت

کاش می شد هر چه هست بر دفتر خوبی نوشت

کاش می شد از قلمهایی که بر عالم رواست

با محبت, با وفا, با مهربانیها نوشت

کاش می شد اشتباه هرگز نبودش در جهان

داستان زندگانی بی غلط حتی نوشت

کاش دلها از ازل مهمور حسرتها نبود

کاین همه ای کاشها بر دفتر دلها نوشت 

------------------------------------------------------ 

زندگی مثل یه دیکته اس هی می نویسیم، هی غلط می نویسیم، هی پاک می کنیم دوباره هی می نویسیم، هی پاک می کنیم غافل از اینکه عزرائیل داد میزنه: برگه ها بالا 

------------------------------------------------------ 

فراموش کن آنچه را که نمی توانی به دست بیاوری و بدست آور آنچه را که نمیتوانی فراموش کنی 

------------------------------------------------------ 

 آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس می کنی، به خاطر بیاور که زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است 

------------------------------------------------------ 

سکوتم را به باران هدیه کردم

تمام زندگی را گریه کردم

نبودی در فراق شانه‌هایت

به هر خاکی رسیدم تکیه کردم 

------------------------------------------------------ 

فرقی نمی‌کند گودال آبی کوچک باشی یا دریای بیکران ، زلال که باشی آسمان در توست ! 

------------------------------------------------------ 

انسان با سه بوسه تکمیل می شود:

1-      بوسه مادر که با آن با یه عرصه خاکی می گذاری .

2-      بوسه عشق که یک عمر با آن زندگی می کنی .

3-      بوسه خاک که با آن با به عرصه ابدیت می گذاری . 

------------------------------------------------------ 

 همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظات انسان توسط کسی ساخته می شود که شیرین ترین و شاد ترین لحظات را برای او ساخته است ! 

------------------------------------------------------ 

 هیچوقت کسی رو که دوست داری به خاطر غرورت از دست نده همیشه سعی کن غرورت رو به خاطر کسی که دوست داری از دست بدی ! 

------------------------------------------------------ 

 اگر از پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای ، به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دید ! 

------------------------------------------------------ 

دوستی شوخی سرد آدمهاست بازی شیرین گرگم به هواست واسه کشتن غرور من و تو دوستی توطئه ثانیه هاست ! 

------------------------------------------------------ 

زندگی قشنگه اگه با تو باشه... مرگ قشنگه اگه برای تو باشه... دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه... من قشنگم اگه با تو باشم اما تو هرجور که باشی قشنگی ! 

------------------------------------------------------ 

دنیا 3تا دوست دارم... خورشید، ماه و تو. اولی رو برای روزم میخوام /دومی رو واسه‌ی شبم میخوام / ولی تو رو برای تک تک لحظه‌های زندگیم میخوام تنهای تنه !  

------------------------------------------------------   

عهد کردم اگر بوسه داد توبه کنم

بوسه ای داد؛ چو برداشت لب از روی لبم

توبه کردم که دگر توبه بی جا نکنم

  

------------------------------------------------------   

به اندازه بارون ستاره ها دوست دارم تو منو به اندازه یه پلک زدن دوست داشته باش  ! 

 

------------------------------------------------------    

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد عجب از محبت من که در او اثر ندارد غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد ارسال کننده: حمید

------------------------------------------------------   

بیست بار دیدمت ، نوزده بار بهت خندیدم ، هیجده بار به من اخم کردی ، هفده بار ازم خسته شدی ، شانزده بار دیگه سعی کردم و پانزده جمله عاشقانه رو چهارده بار به سیزده زبان و دوازده لهجه و یازده روز و روزی ده بار به کمک نه نفر به تو گفتم، اما تو هشت بار ازم قهر کردی ، هفت بار صورتتو ازم برگردوندی و من شش بار برات مردم ، پنج بار قربانت رفتم و چهار بار نازت رو کشیدم . تو سه بار ناز کردی و دو بار خندیدی و جونمو به لب رسوندی تا یک بار بگی : دوسم داری  

 

------------------------------------------------------  

 

کاش می شد سه چیز را از کودکان یاد بگیریم: بی دلیل شاد بودن و پای کوبیدن ، همیشه سرگرم کار بودن و بیهوده ننشستن ،حق و خواسته خود را با تمام وجود خواستن و فریاد زدن 

 

------------------------------------------------------  

خدایا! مرا متبرک گردان تا عشق ورزیدن و خندیدن را بیاموزم. به همه ، حتی کسانی که مرا درک نکرده اند یا با من بدی کرده و مرا رنجانده اند، عشق ورزم. مرا بیاموز تا در همه موقعیت ها و شرایط زندگی بخندم و بدانم در هر آنچه روی میدهد نیکی نهفته است . 

  

 

------------------------------------------------------  

گر بگریم گویند که عاشق است اگر بخندم گویند که دیوانه است پس می گریم و می خندم که بگویند یک عاشق دیوانه است

  

------------------------------------------------------  

یادته یه روزی بهم گفتی: هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون که نکنه نامردی اشکاتو ببینه و بهت بخنده  

 گفتم: اگه بارون نیومد چی ؟ 

گفتی: اگه چشمای قشنگت بباره، آسمون گریش می گیره ! 

گفتم: یه خواهش دارم، وقتی آسمون چشام خواست بباره تنهام نذار! 

گفتی:به چشم !!!

حالا امروز من دارم گریه می کنم و تو هم اون دور دورا ایستادی و داری بهم می خندی !!؟ 

 

------------------------------------------------------  

عشق تو برایم زیباتر از هر زیبایی و با شکوهتر از هر منظره ای میباشد، تو دنیای ناشناخته ای هستی که فقط من آنرا کشف کرده ام، به میزان همه ستایشگران می ستایمت، به اندازه همه دنیا دوستت دارم، اگر در راه عشق تو وجودم را به هزاران تکه قسمت کنندهر تکه ان با صدای بلند فریاد خواهم زد ! 

 

 

------------------------------------------------------  

به همه لبخند بزن اما با یک نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به یک نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت همیشه برای یه نفر باشد !  

 

-----------------------------------------------------   

می دانی که من دلواپس فردای خود هستم مبادا گم کنم راه قشنگ آرزو ها را... 

مبادا گم کنم اهداف زیبا را...  

مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت...  

دلم بین امید و نامیدی میزند پرسه میکند فریاد ... 

میشود خسته... 

مرا تنها تو نگذاری...

 

ارسال کننده: نوشین  

 

 ------------------------------------------------------ 

نمی دانم محبت را بـر چه کاغذی بنویسم که هرگز پاره نشود
بـرچـه گلـی بـنویـسم که هـرگز پرپر نشـود
بـر چه دیواری بنویسم که هرگز پاک نشود
بـر چه آبـی بنویسم که هـرگز گل آلود نشود
وسرانجام بـر چه قلـبی بنویسم که هـرگز سـنگ نشود

 

ارسال کننده: اردلان  

------------------------------------------------------ 

تو را به دادگاه خواهند کشید ...
شاید به حبس ابد محکوم شوی

جزییات جنایتت معلوم نیست
اما...
اثر انگشت تو را روی قلب شکسته ام یافته اند!

 

ارسال کننده: شادی 

 

------------------------------------------------------ 

  

روزها یکی پس از دیگری٬و شبها را نیز بدون او سپری می کنم٬ولی هیچ گاه او را از خود دور نمی بینم و تنهایی را احساس نمی کنم

 

ارسال کننده: مهنوش  

 

 ------------------------------------------------------

 می‌نویسم از تو
شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجه ی گل های نیلوفر صدا کردم
تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

 

ارسال کننده: م.شاهین

  ------------------------------------------------------  

هیچ وقت دل به کسی نبند

چون این دنیا این قدر کوچیکه که توش دو تا دل کنار هم جا نمیشه

ولی اگه دل بستی…

 هیچ وقت ازش جدا نشو

چون این دنیا اینقدر بزرگه که دیگه پیداش نمیکنی 

ارسال کننده: اشکان 

------------------------------------------------------  

 

زندگی زیباست ای زیبا پسند!

 زنده اندیشان به زیبایی رسند

 آنقدر زیباست این بی بازگشت

کز برایش می توان از جان گذشت  

ارسال کننده: سارا

    

------------------------------------------------------

هر روز از فراق توست که از چشمه ی جوشان چشمم  اشک بروی گونه ام جاریست ! 

 

ارسال کننده: بهروز (ناکاتا) 

 

------------------------------------------------------  

  

در عرض یه دقیقه میشه یه نفر را خرد کرد ، در عرض یه ساعت میشه یکى رو دوست داشت و در یه روز میشه عاشق شد ولى یه عمر طول مى کشه تا کسى را فراموش کنى !  

 

ارسال کننده: شهروز

------------------------------------------------------

 

عاشقانه همراه من گام بردار به من از آن بگو که توان گفتنش به دیگری را نداری با من بخند حتی آگاه که احساس حماقت می کنی بامن گریه کن آن گاه که دراوج پریشانی هستی ....  

 

ارسال کننده: شیدا  

------------------------------------------------------  

نمی دانم محبت را بـر چه کاغذی بنویسم که هرگز پاره نشود
بـرچـه گلـی بـنویـسم که هـرگز پرپر نشـود
بـر چه دیواری بنویسم که هرگز پاک نشود
بـر چه آبـی بنویسم که هـرگز گل آلود نشود
و سرانجام بـر چه قلـبی بنویسم که هـرگز سـنگ نشود 

 

 ارسال کننده: شاهرخ 

------------------------------------------------------  

بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنارش باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید ! 

 

ارسال کننده: سیما. ر 

------------------------------------------------------   

در خواب ناز بودم
شبی دیدم کسی در میزند.
در را گشودم روی او دیدم غم است در میزند.
ای دوستان بی وفا از غم بیاموزید وفا
غم با این همه بیگانگی هر شب به من سر میزند ! 

 

 ارسال کننده: شیدا 

 ------------------------------------------------------ 

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد.

بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم

و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم

تا بدانی ای خوبم دوستت دارم 

ارسال کننده: نادرـ م

------------------------------------------------------  

عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست

 ارسال کننده:علی امیدوار 

------------------------------------------------------  

براى امروز و فردا عهد مى بندم , نهایت شادى را به تو هدیه کنم عهد مى بندم نه در صداقت تو شک کنم و نه بى اعتماد بلکه حیات تورا با رشد و ژرفای بیشترى غنا بخشم , عهد مى بندم هرگز تلاش نکنم تا تو را تغییر دهم بلکه تغییراتى را که خود ِ میپذیرى بپذیرم و محبت تو را مى پذیرم بى آنکه دغدغه فردا داشته باشم , چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت. 

 ارسال کننده:مریم  

------------------------------------------------------  

آن زمان که باید دوست داشته باشیم کوتاهی می کنیم، آن زمان که دوستمان دارند لج بازی می کنیم و بعد برای آن چه از دست رفته افسوس می خوریم...  

 

ارسال کننده: مریم ـ ز 

------------------------------------------------------   

محبت و بـــوسه و گل
پیشکش دلهای شما
یه دل که بیشتر ندارم
اونم میـــدم مال شما
پنجـــره ها رو وا کنیم
بهـــــــار داره در میزنه
عشق و محبت و صفا
به خونمون سر میزنه
 

ارسال کننده:مریم ـ ز

 

------------------------------------------------------  

<<< دوستان خوبم متشکرم و بازم منتظرتون هستم >>>

------------------------------------------------------  

 

------------------------------------------------------   

نظرات 4 + ارسال نظر
سیما یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ

علی اقا سلام
خیلی قشنگ بود .
بازم میام پیشتون

علی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ

توجه توجه

دوستان خوبم سلام .
متشکرم از حضور گرمتون.
توجه داشته باشید بعد از ثبت مطالب ارسالیتون به
( مجموعه های عاشقانه ) و به نام عزیز خودتون این نوشته هارو از قسمت نظرات پاک می کنم.
.
با تشکر...علی

بهروز (ناکاتا) سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ

مطالبت بسیار زیبا ست
.
هر روز از فراق توست که از چشمه ی جوشان چشمم اشک بروی گونه ام جاریست !
.
دوستدار ت بهروز (ناکاتا)

تدا یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ب.ظ

خیلی قشنگه علی أقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد